CHINA TUIN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1633 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij China Tuin. Meer weten? Ontdek meer

18 mei 2026 om 9:36 Lekker gegeten, malse kipsate, dikke satesaus, super en lekkere friet! Bami was iets minder, maar ga zeker nog een keer bestellen.
10 mei 2026 om 19:58 smaakte howd. e was ook snel bezorgd. heel netjes verpakt! tip
8 mei 2026 om 21:42 Ontzettend snelle levering, goed warm en perfecte kwaliteit. Positief verrast, voor herhaling vatbaar.
29 apr 2026 om 19:03 Vriendelijke jonge dame die bezorgde. Alles binnen de afgesproken tijd. De maaltijden zijn warm bezorgd. Prima .
1 apr 2026 om 19:57 heel vies en rare smaak er aan bestel nooit meer weer
23 mrt 2026 om 22:31 Snelle bezorging, goed verpakt en vriendelijke bezorger.
25 feb 2026 om 21:42 bij een loempia verwacht je een krokante korst, maar bij ons was het een slap goedje met veel tauge, grote plakken ham er tussen, dus niet wat je zal verwachten. de babi pangang was rond uit vies, en de sushi stond bovennop het warme eten. erg jammer.
26 jan 2026 om 22:51 Zeer ruime porties, erg smaakvol. Top
1 jan 2026 om 18:20 Goed en warm eten. het smaakte helemaal super! Foutje werd erg snel recht gezet. tot de volgende keer!