CHINA TUIN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1633 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij China Tuin. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 22:11 Hele snelle levering en goed warm. We hadden menu c besteld, tjaptjoi was niet heel smaakvol en teveel taugé en weinig kip, ossenhaas was taai en ook niet heel smaakvol. Al met al geen toppertje.
15 jun 2026 om 20:30 tjap toy is een bakje vol tauge met hier en daar wat groente. kip zonder smaak. zelfs de uien smaken nergens naar
7 jun 2026 om 21:03 Drankje ontbrak. Maar dat hebben ze in no time recht gezet met een extra zak cassave kroepoek erbij!
18 mei 2026 om 9:36 Lekker gegeten, malse kipsate, dikke satesaus, super en lekkere friet! Bami was iets minder, maar ga zeker nog een keer bestellen.
10 mei 2026 om 19:58 smaakte howd. e was ook snel bezorgd. heel netjes verpakt! tip
8 mei 2026 om 21:42 Ontzettend snelle levering, goed warm en perfecte kwaliteit. Positief verrast, voor herhaling vatbaar.
29 apr 2026 om 19:03 Vriendelijke jonge dame die bezorgde. Alles binnen de afgesproken tijd. De maaltijden zijn warm bezorgd. Prima .
1 apr 2026 om 19:57 heel vies en rare smaak er aan bestel nooit meer weer
23 mrt 2026 om 22:31 Snelle bezorging, goed verpakt en vriendelijke bezorger.