Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij China Tuin. Meer weten? Ontdek meer
José
21 jun 2026 om 22:11
Hele snelle levering en goed warm. We hadden menu c besteld, tjaptjoi was niet heel smaakvol en teveel taugé en weinig kip, ossenhaas was taai en ook niet heel smaakvol. Al met al geen toppertje.
Chris
15 jun 2026 om 20:30
tjap toy is een bakje vol tauge met hier en daar wat groente. kip zonder smaak. zelfs de uien smaken nergens naar
M
7 jun 2026 om 21:03
Drankje ontbrak. Maar dat hebben ze in no time recht gezet met een extra zak cassave kroepoek erbij!
Anna
18 mei 2026 om 9:36
Lekker gegeten, malse kipsate, dikke satesaus, super en lekkere friet! Bami was iets minder, maar ga zeker nog een keer bestellen.
Frank
10 mei 2026 om 19:58
smaakte howd. e was ook snel bezorgd. heel netjes verpakt! tip
José
8 mei 2026 om 21:42
Ontzettend snelle levering, goed warm en perfecte kwaliteit. Positief verrast, voor herhaling vatbaar.
Coos
29 apr 2026 om 19:03
Vriendelijke jonge dame die bezorgde.
Alles binnen de afgesproken tijd. De maaltijden zijn warm bezorgd. Prima
.
nicole
1 apr 2026 om 19:57
heel vies en rare smaak er aan bestel nooit meer weer
Jan
23 mrt 2026 om 22:31
Snelle bezorging, goed verpakt en vriendelijke bezorger.